بسم الله الرحمن الرحيم
القصه دى انا سمعتها فى اغنيه وقولت لازم تعرفوها....
اجمل قصه
حـــــــــــــــــــــب
شب فى اول عمره
عرف انه مريض وباقى على حياته ايام ااقل من شهر
اصيب بحاله احبات ويأس
وصااااااار كل يوم يتمشى فى شوارع المدينه وما بيتكلمش مع اى حد
وراسه فى الارض وعيونه غرقانه بلدمووووع
وبعد كده يستنى لحد ما الشمس تغيب
ويرجع على غرفته يعد الثوانى حتى يطلع فجر جديد
وفى يووووووم من الايااااااااااام
كان ماشى امام مكتبه شاف بنت بتبيع الكتب عجبتو
ونبضات قلب ذادت جدااااااااااا
دخل المكتبه اختار كتاب وراح للبنت عشان يكلمها ويدفع حق الكتاب
ولما وصل عندها
وقف وخد نفس عميق والكلمات وقفت على لسانه ولا يستطيع اخراجها
عيونه بعيونها
مدهوووووش مسحور بأبتسامتها
دفع حق الكتاب وغادر المكتبه حس ان الفرحه رجعت لقلبه
ورارح على البيت ومستنى يطلع يوم جديد ليذهب للمكتبه لينظر الى هذه الفتاه الجميله
وبعديها بيوم ذهب للمكتبه ليستعين كتاب اخر لمجرد انه ينظر الى الفتاه الحسناء
وحس ان جمالها سيطر عليه ومقدرش حتى يقولها ازيك ؟
دفع حق الكتاب وغادر المكتبه وبقى على الحاله دى كل يوووم لحد ما خزينه الكتب امتلأت بلكتب وهو حتى لم ينظر الى اى كتاب من هذه الكتب التى اشتراه من المكتبه
وكل يووووم كان بيتمنى انه يقدر يسلم عليها حتى وبعدين يقولها
هو اد ايه هو بيحبها قبل ما يودع الحياه ومرررررت الايااااااام
وفـــجـــأه
لاحظت البنت انه الشب مش بقى يجئ المكتبه
فسألت عنه وعرفت عنوان بيته
راحت لعنده دقت على الباب
فتحت له ام الشااااااب وملابسها سوداء وفى عيونها الحزن والدموع
حـــــــــــــــــــــب
شب فى اول عمره
عرف انه مريض وباقى على حياته ايام ااقل من شهر
اصيب بحاله احبات ويأس
وصااااااار كل يوم يتمشى فى شوارع المدينه وما بيتكلمش مع اى حد
وراسه فى الارض وعيونه غرقانه بلدمووووع
وبعد كده يستنى لحد ما الشمس تغيب
ويرجع على غرفته يعد الثوانى حتى يطلع فجر جديد
وفى يووووووم من الايااااااااااام
كان ماشى امام مكتبه شاف بنت بتبيع الكتب عجبتو
ونبضات قلب ذادت جدااااااااااا
دخل المكتبه اختار كتاب وراح للبنت عشان يكلمها ويدفع حق الكتاب
ولما وصل عندها
وقف وخد نفس عميق والكلمات وقفت على لسانه ولا يستطيع اخراجها
عيونه بعيونها
مدهوووووش مسحور بأبتسامتها
دفع حق الكتاب وغادر المكتبه حس ان الفرحه رجعت لقلبه
ورارح على البيت ومستنى يطلع يوم جديد ليذهب للمكتبه لينظر الى هذه الفتاه الجميله
وبعديها بيوم ذهب للمكتبه ليستعين كتاب اخر لمجرد انه ينظر الى الفتاه الحسناء
وحس ان جمالها سيطر عليه ومقدرش حتى يقولها ازيك ؟
دفع حق الكتاب وغادر المكتبه وبقى على الحاله دى كل يوووم لحد ما خزينه الكتب امتلأت بلكتب وهو حتى لم ينظر الى اى كتاب من هذه الكتب التى اشتراه من المكتبه
وكل يووووم كان بيتمنى انه يقدر يسلم عليها حتى وبعدين يقولها
هو اد ايه هو بيحبها قبل ما يودع الحياه ومرررررت الايااااااام
وفـــجـــأه
لاحظت البنت انه الشب مش بقى يجئ المكتبه
فسألت عنه وعرفت عنوان بيته
راحت لعنده دقت على الباب
فتحت له ام الشااااااب وملابسها سوداء وفى عيونها الحزن والدموع
بكت
البنت فى حضن ام الشاب وهى تقول
>> قدرنا ما نكنش سوى <<
لو كان فتح اىكتاب ولو مره من الكتب اللى كان بيشتريها كان عرف انا قد ايه انا كنت
بحبه
بكل كلمه كتبتها
اد ايه كان حلمى ان احنا نكون لبعض طووووووال العمر
و ااقولو بحبك بحبك بحبك حياتى من غيرك لا تسوى شئ .
ليه ليه
اللى بنحبهم ما بيكونوش لينا
ليه ليه
بحبه
بكل كلمه كتبتها
اد ايه كان حلمى ان احنا نكون لبعض طووووووال العمر
و ااقولو بحبك بحبك بحبك حياتى من غيرك لا تسوى شئ .
ليه ليه
اللى بنحبهم ما بيكونوش لينا
ليه ليه
الثلاثاء أبريل 10, 2012 9:32 pm من طرف zozo w bs
» ديكورات غريبه
الثلاثاء أبريل 10, 2012 9:31 pm من طرف zozo w bs
» اعظم قصه حب
الثلاثاء أبريل 10, 2012 9:27 pm من طرف zozo w bs
» مايوهات محجبات
الأربعاء أبريل 04, 2012 10:23 pm من طرف zozo w bs
» خواتم وميداليات لازوردى
الأربعاء أبريل 04, 2012 3:53 pm من طرف زينب
» اقترااااااااااااااااااااااااااااااااااااح
الأربعاء أبريل 04, 2012 3:39 pm من طرف زينب
» لبس بيبى
الإثنين أبريل 02, 2012 4:04 pm من طرف زينب
» فساتين سهرة للاطفال
الإثنين أبريل 02, 2012 4:03 pm من طرف زينب
» سباق الدمام للحمام الزاجل ( سباق حياة او موت )
الخميس نوفمبر 03, 2011 6:35 am من طرف الشيخ راجح النعيمى